VISSZAFIZETÉS ÉS ÁRUCSERE
A minőségi termékek gondos kiválasztásának és az előzetes tesztelési fázisnak a kombinációja a hosszú távú vevői elégedettség fő mutatója. Azok számára, akik mégsem elégedettek a vásárlással, az alábbi lehetőségeket kínáljuk.
A vevő kérheti a vételár cseréjét vagy árának visszatérítését az áru átvételétől számított 14 napig, ha a megvásárolt termékkel nem elégedett.
A vevő az alábbi lehetőségekkel rendelkezik:
- A termék azonos értékű termékkel való cseréje
- A teljes fizetett összeg levásárolhatósága
- A vételár visszatérítése
A visszatérítés levásárolhatóság formájában vagy az ügyfelek bankszámlájára történő átutalás formájában lehetséges. Készpénzben történő visszafizetés nem lehetséges.
Nem fogadunk el utánvétes szállítással visszaküldött csomagot.
A terméknek a csomagolással együtt teljesen sértetlennek vagy látható nyomok nélkül kell visszaérkeznie hozzánk. Ellenkező esetben a terméket visszaküldjük a vevőhöz a vevő költségén.
A kérelem kézhezvételétől számított 15 napon belül értesítjük Önt a folyamat jóváhagyásáról a kérelem során megadott e-mail címre.
PANASZKEZELÉS
Minden termékünkre garanciát vállalunk. Nem megfelelő működés esetén a vevő jogosult panaszt benyújtani az eladó által megadott határidőn belül.
A garancia nem igényelhető olyan termék esetében, amely:
- fizikailag sérült,
- nem megfelelő vagy gondatlan használatból eredő hibái vannak,
- felhasználás nyomai vannak rajta
További kérdések esetén vegye fel velünk a kapcsolatot az szavatosság@liashop.hu címen.