VISSZAFIZETÉS ÉS ÁRUCSERE

A minőségi termékek gondos kiválasztásának és az előzetes tesztelési fázisnak a kombinációja a hosszú távú vevői elégedettség fő mutatója. Azok számára, akik mégsem elégedettek a vásárlással, az alábbi lehetőségeket kínáljuk.

A vevő kérheti a vételár cseréjét vagy árának visszatérítését az áru átvételétől számított 14 napig, ha a megvásárolt termékkel nem elégedett.

A vevő az alábbi lehetőségekkel rendelkezik:

  • A termék azonos értékű termékkel való cseréje
  • A teljes fizetett összeg levásárolhatósága
  • A vételár visszatérítése

A visszatérítés levásárolhatóság formájában vagy az ügyfelek bankszámlájára történő átutalás formájában lehetséges. Készpénzben történő visszafizetés nem lehetséges.

Nem fogadunk el utánvétes szállítással visszaküldött csomagot.

A terméknek a csomagolással együtt teljesen sértetlennek vagy látható nyomok nélkül kell visszaérkeznie hozzánk. Ellenkező esetben a terméket visszaküldjük a vevőhöz a vevő költségén.

A kérelem kézhezvételétől számított 15 napon belül értesítjük Önt a folyamat jóváhagyásáról a kérelem során megadott e-mail címre.


ÁRUCSEREVISSZAFIZETÉS


PANASZKEZELÉS

Minden termékünkre garanciát vállalunk. Nem megfelelő működés esetén a vevő jogosult panaszt benyújtani az eladó által megadott határidőn belül.

A garancia nem igényelhető olyan termék esetében, amely:

  • fizikailag sérült,
  • nem megfelelő vagy gondatlan használatból eredő hibái vannak,
  • felhasználás nyomai vannak rajta


További kérdések esetén vegye fel velünk a kapcsolatot az szavatosság@liashop.hu címen.