ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

A webáruház a nap 24 órájában és a hét minden napján üzemel.

A liashop online áruház általános működési feltételei megfelelnek a Szlovéniai Kereskedelmi és Iparkamara ajánlásainak és az e-üzletág nemzetközi szabályzata alapján a Fogyasztóvédelmi Törvényeknek (ZVPot-UPB2).

A Liashop.si webáruházat az Ekolis d.o.o üzemelteti (a továbbiakban: eladó). Javasoljuk, hogy az online áruház használata előtt gondosan olvassa el az alábbi feltételeket. A Liashop.hu webhelyre való bejelentkezéskor a látogató egy azonosítót kap, amely megegyezik az e-mail címével és jelszavával. Regisztráláskor a látogató felhasználóvá válik, és megszerzi a vásárlási jogot. A honlap használatával Ön egyetért a fenti feltételekkel. A webáruház regisztrált tagjai különleges előnyökkel rendelkeznek, mint például különleges értékesítési ajánlatokat kaphatnak. Minden privát adat szigorúan védvevan.

Az eladó fenntartja magának a jogot, hogy bármikor és előzetes értesítés nélkül megváltoztassa a Liashop.hu-ben szereplő feltételeket. Minden módosítás kötelező a vásárlókra nézve, ezért javasoljuk, hogy rendszeresen olvassa el Általános Szerződési Feltételeinket (a továbbiakban: ÁSZF).

ÁRAK

A Liashop.si webáruházban felsorolt árak euróban szerepelnek és az áfát tartalmazzák. Az Ekolis d.o.o. adóalany.

Az árak mindig csak az adott időben érvényesek, és nem rendelkeznek előre meghatározott érvényességgel. Az ajánlat visszavonásig érvényes.

Az eladó és a vevő között létrejött értékesítési szerződés abban a pillanatban kerül megkötésre, amikor a vevő megerősíti a megrendelést (a vevő erről elektronikus üzenetet kap, Rendelés visszaigazolása tárggyal). Ettől a pillanattól kezdve minden ár és egyéb feltétel rögzített, és mind a szolgáltatóra, mind a vevőre nézve kötelező érvényű.

FIZETÉSI MÓDOK

UTÁNVÉTES FIZETÉS KÉSZPÉNZZEL

A vevő készpénzzel fizet a futárnak, amikor a megrendelt árut a vevő címére kiszállítja.

PAYPAL VAGY BANKÁRTYÁS ELŐRE FIZETÉS

SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK

Az eladó köteles a megrendelés alapján a lehető legalacsonyabb szállítási költséget megállapítani.

A vevő köteles a szállítási költségeket az áru átvételekor kifizetni, kivéve, ha:

  • A termék leírásábanaz alábbi megjegyzésekkel rendelkező egyedi elemek találhatóak: “az árban benne van a postaköltség” vagy “ingyenes szállítás”,
  • A postaköltség ingyenes minden termék esetében,
  • Abban az esetben, ha a vevő és az eladó korábban másként állapodott meg,
  • Abban az esetben, ha a vevő a szállítási költséget a megrendelt áruval együtt fizeti ki,
  • A szállítás előkészítésének és küldésének költsége minden termék esetén ingyenes. A szállítási mód kiválasztásakor a GLS 1,99 euró összegű szállítási jutalékot számít fel.

A TERMÉKEK MEGRENDELÉSE

Az ügyfél telefonon, e-mailben vagy az interneten keresztül is leadhatja megrendelését.

Az ügyfél e-mailben vagy telefonon kérhet tőlünk korrekciókat vagy kiegészítéseket a megrendelésre vonatkozóan.

A megkötött szerződésre vonatkozó információkat az Ekolis d.o.o-ban tárolják. A vevő a szerződést e-mailben történő előzetes kérés után megkaphatja. A megrendelés elküldése előtt az ügyfél megváltoztathatja a megrendelni kívánt mennyiséget, vagy javíthatja a megrendeléssel kapcsolatos hibáit.

A szerződés véglegesítése előtt az ügyfél ellenőrizheti a megrendelést, amely során lehetséges a megrendelés teljes áttekintése, beleértve a mennyiségeket és az árat, valamint lehetősége van a hibák kijavítására. Csak a jóváhagyás megerősítése után kerül sor a megrendelés véglegesítésére.

A MEGRENDELÉS MENETE

A megrendelés megkezdése előtt a webáruház látogatójának regisztrálnia kell. A regisztráció után a felhasználó elindíthatja a megrendelési folyamatot.

A VÁSÁRLÁS MENETE

  1. lépés: A vevő kiválasztja a kívánt termékeket és a termékek megrendelni kívánt mennyiségét az webáruház kínálatából, majd a Kosárba gombra kattintva hozzáadja a termékeket a kosárhoz. A megrendelést összegző képernyőn kattintson a Vásárlás befejezése gombra. Válassza ki a kívánt szállítási módot, majd klikkeljen a Tovább gombra a fizetési mód kiválasztásához, és erősítse meg a megrendelését.
  2. lépés: A szerződés létrejöttét követően a vevő e-mailben értesítést kap arról, hogy a megrendelés jóváhagyásra került.
  3. lépés: Ha a vevő nem törli a megrendelést, akkor az eladó megvizsgálja a megrendelést, ellenőrzi a megrendelt termékek elérhetőségét, és megerősíti vagy elutasítja a rendelést. A megrendelés megerősítésekor az eladó e-mailben tájékoztatja a vásárlót az ütemezett szállítási időről. Ebben a szakaszban visszavonhatatlanul megkötésre kerül a megrendelt cikkekre vonatkozó, a vásárló és az eladó közötti szerződés.

További információ a termékek megvásárlására és használatára vonatkozóan.

Minden terméket a biztonságos használat érdekében tesztelni kell. Ha nem biztos benne, hogy miként tesztelheti a terméket, vagy nem biztos benne, hogy a termék biztonságosan használható, és kárt tehet a tulajdonban vagy az emberek egészségében, kérjük, ne használja azt. Ebben az esetben tájékoztassa az eladót, és küldje vissza a terméket. Az összes terméket SAJÁT FELELŐSSÉGÉRE használja.

A termékek és képek legrészletesebb és legpontosabb leírására törekszünk. Ennek ellenére nem tudjuk garantálni, hogy az adott termékadatok és azok képei teljesen pontosak.

A MEGRENDELÉS VISSZAVONÁSA

A felhasználó a megrendelést a megrendelés e-mailben vagy telefonon történő elküldésétől számított 2 órán belül visszavonhatja.

Ehhez egy e-mailben kérjük, adja meg a következő információkat:

Az üzenet címe: Megrendelés törlése

Az üzenet tartalma:

  1. a) a termék neve
  2. b) a vevő teljes neve
  3. c) a vevő címe

TERMÉKKÉSZLET

Ha a megrendelt áru raktáron van, az eladó néhány munkanapon belül (legfeljebb 3 munkanapon belül) becsomagolja és elküldi a csomagot a címzettnek. Az áru mellett az ügyfél a számlát is kézhez kapja.

Kivételes esetekben, ha az árut az előírt határidőn belül nem tudják kiszállítani, a vevő erről értesítést kap e-mailben vagy telefonon.

A szállítást a vállalat szerződéses partnere, a GLS végzi.

A szállítás Magyarországon belül érvényes. A Magyarországon belüli gyorsabb szállításról vagy a Magyarországon kívülre történő szállítás kapcsán telefonon vagy e-mailben lehet érdeklődni.

VÁSÁRLÁSTÓL ELÁLLÁS JOGA

A Fogyasztóvédelmi Törvény (ZVPot) szerint a vevő a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül értesítheti az eladót (e-mailben: info@Liashop.hu vagy »TELEPHONE«), hogy eláll a szerződéstől vagy a megrendeléstől, döntésének indoklása nélkül. A szerződéstől való elállással kapcsolatban a vásárlónak az egyetlen költsége az áru visszaküldésének közvetlen költsége (a vevő által fizetett szállítási költség). A vevőnek legkésőbb a felmondásról szóló értesítést követő 14 napon belül vissza kell küldenie az árut az eladónak. Javasoljuk, hogy értesítsen bennünket email-ben vagy telefonon keresztül, mielőtt visszaküldené a terméket hozzánk, hogy segíteni tudjuk a legjobb visszaküldési mód megszervezésében. Utánvéttel visszaküldött csomagot nem veszünk át.

Az elállás jogának a 43. cikkel összhangban történő leírása alapjánelállás esetén a vállalatnak minden beérkezett kifizetést haladéktalanul, de legkésőbb 14 nappal az elállás tudomásulvételétől számítva vissza kell utalnia. Ha a vásárló már megkapta az árut, majd elállt a megrendeléstől, akkor haladéktalanul vagy a visszavonásról szóló értesítéstől számított 14 napon belül vissza kell küldenie a termékeket vagy át kell adnia azokat a vállalkozás által felhatalmazott társaságnak vagy az áru átvételére felhatalmazott személynek. A vevőt úgy kell tekinteni, hogy az árut időben visszaküldte, ha azt az elállás 14 napjának lejárta előtt küldte el.

A gazdálkodó egység visszatarthatja a beérkezett kifizetések visszafizetését addig, amíg a visszaküldött árukat vissza nem küldik, vagy amíg a vevő bizonyítékot nem szolgáltat az áru visszaküldéséről. Lehetséges, hogy a vállalat csak a visszaküldött árukat fogadja el biztosítékul.

VIGYÁZAT! Az elállás lehetősége nem vonatkozi jogi személyekre. A szerződéstől elálló vagy megbízásból kilépő vevőnek vissza kell küldenie az árut annak eredeti csomagolásában és változatlan mennyiségben. Abban az esetben, ha megállapítást nyer, hogy fizikai sérülést okozott az áruban, vagy a mennyiség nem felel meg a megrendelésnek, a vevő köteles viselni az okozott kárt.

A szerződéstől való elállást nem kell figyelembe venni a következő esetekben:

– ha az áruk sérültek, piszkosak vagy látható nyomok vannak rajtuk (fizikai sérülés, folyadékkal való érintkezés),

– amennyiben az eszköz vagy szoftver felhasználói adatokat, képeket, beállításokat tartalmaz,

– koszos vagy hiányzó tartozékok, utasítások, kapcsolódó szoftverek (vagy biztonsági matricákeltávolítása, megszakítása), jótállási kártya esetén.

Tényleges hibabejelentés menete:

A tényleges hiba okai a következők lehetnek:

  1. ha a termék nem rendelkezik a szokásos használathoz vagy a forgalomba hozatalhoz szükséges jellemzőkkel;
  2. ha a termék nem rendelkezik a vásárló által megvásárolt sajátos felhasználáshoz szükséges jellemzőkkel, és erről az eladónak tudnia kellett volna;
  3. ha a terméknek nincs olyan tulajdonsága és megkülönböztetése, amely kifejezetten vagy hallgatólagosan elfogadott vagy leírt volt;
  4. ha az eladó olyan terméket szállított, amely nem felel meg a megrendelt modellnek, kivéve, ha a mintát vagy modellt csak értesítés céljából mutatják be.

Az áruk rendeltetésszerű használatára való alkalmasságát az azonos típusú és az eladó vagy a gyártó által megadott áruk jellemzőinek, különösen reklámozással vagy termékmegjelenítéssel vagy árujelzővel ellátott szokásos árukkal szemben kell értékelni.

A tényleges hibákért való felelősségért a kötelezettségeket szabályozó törvény rendelkezéseit kell alkalmazni, kivéve, ha e törvény másként rendelkezik.

A vevő tényleges hiba alapján követelheti jogait, ha a hibát a hiba észlelésétől számított két hónapon belül bejelenti az eladónak.

A hibát bejelentő üzenetben a vevőnek pontosan le kell írnia a hibát, és lehetővé kell tennie, hogy az eladó megvizsgálja a terméket.

A hibát a vevő személyesen is bejelentheti az eladónak, ilyen esetben az eladónak ki kell adnia erről egy tanúsítványt, vagy azt el kell küldenie abba a raktárba, ahonnan a terméket megvásárolták, vagy az eladónak, akivel a szerződést megkötötték.

37b

Az eladó nem vállal felelősséget olyan hibákért, amelyek a termék kézbesítésétől számított egy év elteltével jelentkeznek.

Megállapításunk szerint a termék hibája a kiszállítás idején akkor állt fent, ha a kiszállítástól számított hat hónapon belül következik be.

A vevőnek, aki helyesen tájékoztatta az eladót a hibáról, joga van az eladótól az alábbiakra:

– eltávolíttatni a hibát a termékből, vagy a hibával arányosan kifizetett összeg egy részét visszaküldetni, vagy – a hibás árut új, kifogástalan árukkal helyettesíttetni, vagy – visszatéríttetni a kifizetett összeget.

– Minden esetben a fogyasztónak joga van arra is, hogy az eladótól kártérítést kérjen, különösen az anyagok, alkatrészek, munka, átadás és szállítás költségeinek megtérítését, amelyek a kötelezettségek teljesítése érdekében keletkeznek.

– Az első bekezdésben említett fogyasztói jogok onnantól számítva, hogy a vevő értesítette az eladót a tényleges hibáról két év elteltével lejárnak.

VITÁS ESETEK

A felek kölcsönös megegyezéssel próbálják megoldani a vitát oly módon, hogy az ügyfél a panaszt a vállalat e-mail címére elküldte vagy telefonon bejelentette, és a vállalat három munkanapon belül dönt a vitáról. Abban az esetben, ha a vitát nem sikerül kölcsönös megegyezéssel rendezni, a bíróság előtt eljárást kezdeményezhetnek a felek.

Nem dolgozunk a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésével kapcsolatos vállalatokkal.

FOGYASZTÓI VITÁK VÉGREHAJTÁSI MEGÁLLAPÍTÁSA

A jogszabályi előírásoknak megfelelően az Ekolis d.o.o. nem ismeri el a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésére vonatkozó feleket, amelyek hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogviták rendezése, amelyet a fogyasztó a fogyasztói peren kívüli rendezésről szóló törvénynek megfelelően kezdeményezhet.

Az Ekolis d.o.o, mint a Szlovén Köztársaság területén folytatott online kereskedelemmel foglalkozó áruk és szolgáltatások nyújtója, honlapján elektronikus linket tesz közzé az online vitarendezési platformhoz (SRPS). A platform a fogyasztók számára elérhető az interneten: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=EN.

A fent említett rendelet a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezéséről szóló törvényen alapul, a fogyasztói jogviták online vitarendezéséről szóló 524/2013/EU Európai Parlamenti és Tanácsi Rendelet és a (z)… /… /EK Rendelet Módosításáról. 2016/2004 és a 2009/22/EK Irányelv.

PÉNZVISSZAFIZETÉS

Ha a vevő az elállási feltételeknek megfelelően elállt a szerződésről, az eladó köteles a befizetett vételárat a vásárló által fizetett módon vagy TRR-en keresztül legkésőbb 14 nappal a termékek visszaküldése után megtéríteni.

GARANCIA

Az olyan termékek esetében, amelyekre jótállás vonatkozik, az eladó az értékesítési szerződés megkötésekor a vevő részére garanciális igazolást állít ki. A jótállási kártya a következő információkat tartalmazza:

  • a jótállásban érintett termék neve és vásárlásának helye;
  • az eladó neve és címe, kivéve, ha ez utóbbi egyidejűleg a garanciát vállaló személy; az áru kiszállításának dátuma;
  • az árukat azonosító információk;
  • a garancia kibocsátójának nyilatkozata arról, hogy garantálja a teljesítményt vagy a kifogástalan működést a jótállási időszakon belül, amely a fogyasztónak történő áru kiszállításával kezdődik;
  • a garancia érvényességének területe;
  • a garancia időtartama;
  • olyan áruk esetében, amelyekre a jótállás kötelező, a jótállási időszak lejártát követő időszak, amely alatt a garancia-kibocsátó garantálja a fogyasztó számára a karbantartást, a pótalkatrészeket és a csatlakozásokat;

A garancia nem zárja ki a fogyasztónak az áru hibái kapcsán felmerülő olyan jogai, melyek az eladó felelősségi körébe tartoznak.

A jótállási kártyának a fogyasztó számára könnyen érthetőnek kell lennie. Amennyiben a terméket a Szlovén Köztársaság területén értékesítik, a garancialapot anyanyelven kell írásban, papírra vagy más tartós adathordozóra írni, amely a fogyasztó számára könnyen hozzáférhető.

A garanciavállalónak a törvény által előírt valamennyi kötelezettsége akkor is fennáll, ha a jótállási kártya nem tartalmaz minden, a törvény 16. cikkében említett információt, vagy ha az előző bekezdés szerint nem kerül kiadásra.

Az előző cikk első bekezdésében említett áruk esetében a gyártó:

– a kezességvállalási lapon kívül a fogyasztó rendelkezésére bocsátja az összetételre és felhasználásra vonatkozó utasításokat, valamint az engedélyezett szervizek listáját;

– megadja azon szervízek listáját, amelyek a termékekkel kapcsolatos szervizmunkák elvégzésére jogosultak, és amelyekkel tartalék alkatrészellátásra vonatkozó szerződést kötött, kivéve, ha önmaga végzi ezt a tevékenységet;

– gondoskodik a hibák ingyenes javításáról a jótállási időszak alatt;

– a garanciaidő lejárta után legalább három évig a javítások, az áruk, a pótalkatrészek és a csatlakozók karbantartását biztosítja, vagy azt, hogy a szolgáltatás maga működhessenszolgáltatási szerződésen keresztül egy másik cég segítségével.

Ha a gyártó maga nem nyújtja be a fogyasztónak a használati utasítást és az engedélyezett szolgáltatások listáját, az eladó köteles az értékesítési szerződés megkötésekor átadni azt a fogyasztónak.

Ha az áruk, amelyekre jótállás vonatkozik, nem működnek megfelelően a fogyasztó kérheti a hibák elhárítását. Ha a hibákat a gyártó, az eladó vagy a meghatalmazott szerv által a hibajavítás iránti kérelem kézhezvételétől számított 45 napos határidőn belül nem orvosolják, a gyártónak az árukat ugyanazokkal az új és kifogástalan árukkal kell helyettesítenie, amelyekről nem tudott gondoskodni.

Ha a gyártó az előző bekezdésben említett határidőn belül nem javítja vagy cseréli az árukat, a fogyasztó felmondhatja a szerződést vagy kérheti a vételár csökkentését.

Az áruk vagy azok egy részének cseréje esetén az új termékekre a gyártónak új garanciális kártyát kell kiadnia.

A fogyasztónak az e cikk szerinti jogait két év elteltével kell megszüntetni, attól az időponttól számítva, amikor a fogyasztó a hibákat díjmentesen kijavíttatta, vagy az árukat cseréltette.

A gyártó vagy az engedélyezett szerviz a fogyasztó számára ingyenesen biztosíthatja a hasonló termék használatát azon áruk javításakor, amelyekre kötelező biztosítékot adtak ki.

Ha a gyártó nem nyújt átmeneti felhasználásra szánt helyettesítő terméket, a fogyasztónak jogában áll kártérítést kérni, mivel nem tudta használni a terméket a javítás vagy csereidején.

Az anyagok, a pótalkatrészek, a munkák, a termékek átadásának és szállításának költségeit a hibák kijavítását vagy az új áruk cseréjét a gyártó fizeti.

Az ebből a fejezetből származó jogok olyan személyek is érvényesek, akik e törvény értelmében nem tekinthetők fogyasztóknak, kivéve az e törvény 21. cikkében említett jogokat.

SZEMÉLYI ADATOK VÉDELME

Az eladó köteles védeni a felhasználó személyes adatait. A megkötött vásárlási szerződést az Ekolis d.o.o. elektronikusan tárolja.

A szolgáltató a személyes adatokat kizárólag a megrendelés (információs anyagok, ajánlatok, számlák) és egyéb szükséges kommunikáció teljesítése céljából használja fel.

A felhasználó adatait semmilyen esetben nem adhatják át illetéktelen személyeknek.

A személyes adatok védelme érdekében a felhasználó felelős azért, hogy biztosítsa a felhasználónevének és jelszavának biztonságát, valamint a számítógép megfelelő szoftver (víruskereső) védelmét.

KOMMUNIKÁCIÓ

Az Ekolis d.o.o. csak távközlés útján lép kapcsolatba a felhasználóval, ha a felhasználó kifejezetten nem tiltakozik ez ellen.

A hirdetési célú e-mail és / vagy SMS üzenetek az alábbi összetevőket tartalmazzák:

  • világosan és egyértelműen hirdetési üzenetekként lesznek megjelölve, a feladó jól látható lesz,
  • különféle kampányok, promóciók és egyéb marketing technikák címkézve lesznek.

A részvétel feltételei is egyértelműen jelölésre kerülnek:

  • a hirdetési célú üzenetekről való leiratkozás módja,
  • a felhasználó azon kérését, hogy nem igényel hirdetési célú üzeneteket, kifejezetten tiszteletben tartja az Ekolis d.o.o.

FELHASZNÁLÓI VÉLEMÉNYEK, MEGJEGYZÉSEK

A felhasználók véleménye és megjegyzései az ügyfelek által vásárolt termékekről a webáruház funkciói közé tartoznak. Az eladó lehetővé teszi, hogy az áruház regisztrált felhasználója véleményt írjon, és annak végleges jóváhagyása előtt az eladó felülvizsgálja azt. Az eladó nem tesz közzé olyan véleményeket vagy hozzászólásokat, amelyek sértő, obszcén tartalmúak vagy a szolgáltató véleménye szerint nem nyújtanak előnyöket más felhasználóknak és látogatóknak.

Vélemény vagy észrevétel beküldésével a felhasználó kifejezetten egyetért a felhasználási feltételekkel, és lehetővé teszi az eladó számára, hogy a szöveg egy részét vagy egészét közzé tegye minden elektronikus és egyéb médiában. Az eladónak joga van a tartalmat a szolgáltató üzleti érdeke szerinti határidőn belül és bármilyen célra felhasználni, beleértve a hirdetésekben vagy más marketingkommunikációban való közzétételt. Ugyanakkor a vélemény szerzője kijelenti és biztosítja, hogy írásbeli véleménye és észrevétele az ő saját szellemi és erkölcsi terméke, és hogy ezeket a jogokat nem kizárólagosan átadja a szolgáltatónak.

SÜTI (COOKIE) HASZNÁLAT

Felhasználóink személyes adatai egyike azoknak a területeknek, amelyekre különös gondot és figyelmet fordítunk. Biztosítanunk kell, hogy minden követelménynek való megfelelésre ne csak törekedjünk, hanem ha lehetséges, meg is valósítsuk, mivel tudatában vagyunk e terület érzékeny jellegének.

A személyes adatok védelméről szóló törvény (ZVOP-1-UPB1) szerint az Ekolis doo online áruházmenedzsere, a Liashop.si köteles védeni a felhasználók személyes adatait.

A Liashop.hu a következő felhasználói adatokat gyűjti össze, dolgozza fel vagy tárolja a tevékenységeihez:

  • névésvezetéknév;
  • szállításicímek;
  • cégvagyajogiszemélyneve (haafelhasználójogiszemély);
  • ajogiszemélyadószáma (haafelhasználójogiszemély);
  • e-mailcím (felhasználónév);
  • jelszótitkosítottformában;
  • telefonszám;
  • lakóhelyszerintiország;
  • egyébadatok, amelyeketafelhasználóönkéntesenkitöltazonlineáruházban;
  • egyébadatok, amelyeketafelhasználóönkénthozzáadaprofiljában.

Az Eladó nem felelős a felhasználók által bevitt adatok helyességéért, teljességéért és aktualitásáért.

Biztonsági okokból az IP-címek is gyűjtésre kerülnek, amelyekről a felhasználók hozzáférnek az oldalhoz. A látogatás elején minden felhasználó kap egy munkamenet cookie-t, hogy azonosítani és ellenőrizni tudjuk a bevásárlókosarat. A Liashop.si más cookie-kat is tárolhat a számítógépén, például a felhasználói azonosítót titkosított formátumban (a felhasználó azonosításához a következő látogatás során), a termékismertetőket (hogy megtudja, mely elemeket értékelt már) és Google Analytics cookie-kat (weboldal látogatottságának elemzése céljából).

A fent említett adatok, kivéve a cookie-kat, folyamatosan tárolódnak a Liashop.si oldalon. A munkamenet cookie-kat csak a látogatás időtartama alatt tároljuk a szerver memóriájában, és egy órányi inaktivitás után törlésre kerülnek, az állandó cookie-k a látogató számítógépén tárolódnak.

A Liashop.hu statisztikai elemzés céljából névtelen összegzett formában használhatja az adatokat. Az adatforgalmazó nem adja át azokat jogosulatlan személyeknek. A kézbesítési szolgáltatás (pl. GLS) csak a kézbesítési cím, az e-mail cím és a telefonszám adatokat kapja meg. Távoli kommunikációs eszközökkel csak akkor lépünk kapcsolatba a felhasználókkal, ha a felhasználó kifejezetten nem ellenzi ezt.

Adatvédelmi irányelvek végrehajtása

A személyes adatok védemére vonatkozó Adatvédelmi Törvény értelmében a kereskedő a személyes adatok védelmét a személyes adatok védelméről szóló szabályokkal összhangban biztosítja.

Minden és mindenki, ami és aki az eladóval rendszeresen vagy részben foglalkoztatásban áll, a személyes és egyéb felhasználói adatokhoz hozzáférő személyek, ismerik a személyes adatok védelmére vonatkozó Adatvédelmi Szabályzat rendelkezéseit és a személyes és egyéb adatok védelmére vonatkozó kötelezettségeket, és kötelesek ezeket betartani. A személyes és egyéb információk védelmének kötelezettsége érvényes, még akkor is, ha az eladóval való kapcsolat megszűnt.

A regisztrált felhasználók bármikor leállíthatják az online áruház használatát, és visszavonhatják regisztrációjukat. Ily módon írásbeli nyilatkozattal értesítik az eladót a regisztráció törléséről. A regisztráció törlésének bejelentése előtt a vásárló köteles elszámolni az összes, az eladó által üzemeltetett webáruházban történt vásárlásokból eredő kötelezettségekkel. A regisztráció törlése esetén az eladó a továbbiakban is védi a személyes adatok bizalmasságát és a webáruház felhasználóinak titkosságát ezen adatvédelmi irányelvek szerint.

Gyermekek védelme

A reklámüzenetek jól láthatóak lesznek (figyelembe véve az életkort), és egyértelműen elkülönülnek a játékoktól és versenyektől. A gyerekeknek szánt kommunikáció életkorhoz igazodik, és nem fogja kihasználni a gyermek bizalmát, a tapasztalat hiányát vagy a lojalitás érzését. Az eladó nem fogadhat el olyan megrendelést, aminél ismeri vagy gyanítja, hogy egy gyermek szülei vagy gyámjainak kifejezett engedélye nélkül adott le.

Az eladó nem fogadhat el gyermekekkel kapcsolatos személyes adatokat szüleik vagy gyámjaik kifejezett engedélye nélkül. Hasonlóképpen, az eladó nem adhat ki információt a gyermekekről harmadik félnek, kivéve a szülőket vagy gondviselőket. Az eladónak nem szabad ingyenes hozzáférést biztosítania gyermekekre káros termékekhez vagy szolgáltatásokhoz.

A személyes adatok kivételes közzététele

A Liashop.hu által összegyűjtött és feldolgozott információk csak akkor kerülnek nyilvánosságra, ha az ilyen kötelezettség törvényben meg van határozva, például intézkedés szükséges a bíróságok vagy más állami hatóságok előtt folyó eljárásokhoz, valamint a Liashop jogos érdekeinek védelméhez és megvalósítása esetén.

A tájékoztatás joga

Jogosult, hogy információkat kapjon az Ön személyes adatairól, valamint az adatok törlésének jogáról. Ha kérdése van az adatok törlésével, feldolgozásával vagy használatával kapcsolatban, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az info@Liashop.hu email címen.

Rendelési értesítések: fenntartjuk magunknak a jogot, hogy regisztráljuk a telefonszámát. Ezt az adatok felhasználva értesíteni fogjuk SMS-ben, ha a megrendelést kiszállították, és ha a termékeket nem vették át 3-5 napig. Ha az elemeket több mint 5 napig nem vették fel, fenntartjuk a jogot, hogy a telefonszámot felhívjuk a termékek átvétele kapcsán.

Megjegyzés: bejelentkezés után a nevét, telelefonszámát és az e-mail címét az Ön kifejezett engedélyével reklámozási célokra használjuk mindaddig, amíg le nem mondja az értesítést. Csak akkor kell bejelentkeznie, ha értesítéseket szeretne kapni. Az értesítést e-mailben, SMS-ben vagy telefonhívás formájában kaphatja meg.

Ha az e-mail címét a Facebookon vagy a Liashop.hu első oldalán található formanyomtatványon keresztül adta meg, amelyen keresztül kedvezmény kupont is rendelkezésére bocsátottunk, akkor az e-mail címét elmentjük, hogy tájékoztassuk a Liashop.si webáruház különleges ajánlatairól és promócióiról. A címzett adatbázisból bármikor leiratkozhat, ha egy üzenetet küld az info@Liashop.hu címre, vagy a promóciós e-mail üzenetek alján található “Leiratkozás” linkre kattint.

Az alkalmi promóciós SMS-ekről történő leiratkozáshoz kérjük, válaszoljon “Logout” szöveggel a kapott SMS-re, és a telefonszámát eltávolítjuk a címzettek adatbázisából.

 

Joga van adatok elkérésére az Ekolis d.o.o. adatkezelőtől bármikor az alábbiakra vonatkozóan:

A személyes adatokhoz való hozzáférésre és a következő információkra:

feldolgozási célokra, személyes adatok típusaira, felhasználókra vagy felhasználók csoportjaira, akiknek személyes adatait nyilvánosságra hozták vagy nyilvánosságra fogják hozni, különösen harmadik országokban vagy nemzetközi szervezetekben, a személyes adatok megőrzésének becsült időtartamát, vagy ennek hiányában a kritériumokat. Ezen időszak meghatározására, az automatizált döntéshozatal meglétére, ideértve a profilok kialakítását is. Ennek oka, valamint az ilyen kezelésnek az egyénre gyakorolt jelentősége és várható következményei.

A személyes adatok egy (ingyenes) másolata az általunk megadott formátumban (ha a kérelmet elektronikus kommunikációs eszközökkel biztosítják, és másképp nem követeli meg, a másolatot elektronikus formában kell benyújtani). Kiegészítő másolatok esetén az üzemeltető a költségeket figyelembe véve ésszerű díjat számíthat fel.

A pontatlan személyes adatok kijavítására.

Az adatfeldolgozás korlátozása történik, amikor:

a személyes adatok pontossága vitatott annyi ideig, amennyi lehetővé teszi az adatkezelő számára, hogy ellenőrizze a személyes adatok pontosságát,

a feldolgozás jogellenes, és ellenzi a személyes adatok törlését, és a használatuk korlátozását írja elő,

az adatkezelőnek már nincs szüksége feldolgozási célokra, szükséges, hogy érvényesítsék vagy védjék a jogi követeléseket.

Minden személyes adat törlése (elfelejtési jog), ha teljesülnek az általános adatvédelmi törvény 17. cikkében meghatározott feltételek, és különösen akkor, ha visszavonásra kerül a személyes adatok feldolgozására vonatkozó hozzájárulás.

A személyes adatok strukturált, széles körben használt és géppel olvasható formában történő kiadása, azzal a joggal, hogy ezt az információt átadja egy másik vezérlőnek, anélkül, hogy az eredeti rendszergazda akadályozná ezt.

A személyes adatok közvetlen marketing célú megszüntetése, beleértve a profilalkotást is.

A kizárólag automatizált feldolgozáson alapuló döntés, beleértve a nekem vagy hasonló módon joghatással bíró profilok létrehozását, ha teljesülnek az Általános Adatvédelmi Rendelet 22. cikkében említett feltételezések.

Az adatkezelővel szemben információs tisztviselő segítségével benyújtott fellebbezés joga, ha úgy vélem, hogy személyes adataim feldolgozása sérti az Általános Adatvédelmi Rendeletet.

Jogok gyakorlásának menete

Tisztában vagyok vele, hogy a személyes adatokkal kapcsolatos jogok gyakorlására vonatkozó összes fenti követelményt írásban lehet címezni az adatkezelőnek, az info@Liashop.hu e-mail címre.

Tisztában vagyok azzal is, hogy a személyes adatok jogainak gyakorlása esetén a megbízható azonosítás szükségessége esetén az üzemeltető további információkat kérhet rólam, és csak akkor utasíthatja el a cselekményt, ha bizonyítja, hogy nem tud megbízhatóan azonosítani.

Tudom, hogy kérésemre, amellyel a fenti személyes adatokkal kapcsolatos jogaimat gyakorlom, az üzemeltetőnek indokolatlan késedelem nélkül és legkésőbb egy hónappal a kérelem kézhezvételét követően kell válaszolnia.

A sütikről (cookie-k)

Mik azok a cookie-k és miért van szükség rájuk?

A cookie egy rövid szöveg, amelyet a weboldal küld a böngészőbe, amikor meglátogatjuk azt. Így felismeri a webhelyet, emlékszik a látogatással kapcsolatos információinkra, és barátságos és könnyen használható online szolgáltatást nyújt vásárlóink számára. A cookie-k használatával testreszabjuk a webhelyünk tartalmát, emlékezhetünk a preferenciákra és rögzíthetjük a webáruházunk látogatottságát. A webáruház böngészése kényelmesebb, gyorsabb és hatékonyabb cookie-k használatával.

A cookie-k letiltása

Ön dönt, hogy engedélyezi-e a cookie-k tárolását a készülékén. Bármikor módosíthatja a cookie-beállításokat a böngészőjében.

A cookie-beállításokkal kapcsolatos információkért válassza ki a használt böngészőt.

A cookie-k kezelésének és törlésének módja böngészőnként változik. Ha segítségre van szüksége, olvassa el a böngésző segítség menüpontjának megfelelő bekezdését. A Google Analytics szolgáltatásról az alábbi linken tájékozódhat.

VISSZAFIZETÉS ÉS ÁRUCSERE

A minőségi termékek gondos kiválasztásának és az előzetes tesztelési fázisnak a kombinációja a hosszú távú vevői elégedettség fő mutatója. Azok számára, akik mégsem elégedettek a vásárlással, az alábbi lehetőségeket kínáljuk.

A vevő kérheti a vételár cseréjét vagy árának visszatérítését az áru átvételétől számított 14 napig, ha a megvásárolt termékkel nem elégedett.

A vevő az alábbi lehetőségekkel rendelkezik:

  • A termék azonos értékű termékkel való cseréje
  • A teljes fizetett összeg levásárolhatósága
  • A vételár visszatérítése

A visszatérítés levásárolhatóság formájában vagy az ügyfelek bankszámlájára történő átutalás formájában lehetséges. Készpénzben történő visszafizetés nem lehetséges.

Nem fogadunk el utánvétes szállítással visszaküldött csomagot.

A terméknek a csomagolással együtt teljesen sértetlennek vagy látható nyomok nélkül kell visszaérkeznie hozzánk. Ellenkező esetben a terméket visszaküldjük a vevőhöz a vevő költségén.

A kérelem kézhezvételétől számított 15 napon belül értesítjük Önt a folyamat jóváhagyásáról a kérelem során megadott e-mail címre.

PANASZKEZELÉS

Minden termékünkre garanciát vállalunk. Nem megfelelő működés esetén a vevő jogosult panaszt benyújtani az eladó által megadott határidőn belül.

A garancia nem igényelhető olyan termék esetében, amely:

  • fizikailag sérült,
  • nem megfelelő vagy gondatlan használatból eredő hibái vannak,
  • felhasználás nyomai vannak rajta

További kérdések esetén vegye fel velünk a kapcsolatot az info@liashop.hu címen.